dijous, 5 de desembre del 2013

amic invisible ssshhhh

 
Hola !!

i com no.... que és un Nadal sense el famós amic invisible..!!!! qui pot dir que mai ho ha fet...!!! És aquest petit detall que fa que ens reunim entre amics per donar la benvinguda a aquesta etapa de l'any que tant esperem...

Aquesta vegada la meva germana em va demanar que li fes aquest detall per a l'amic invisible que tenia amb les seves alumnes i amigues de Ioga.
I per a això em vaig posar a la feina.. vaig estar pensant i de sobte em va venir a la ment que tenia unes caixes metàl·liques precioses per transformar i poder-la utilitzar com a joier... un paper que vaig comprar en Creativa d'unes roses precioses i com detall posar una blonda per donar aquest toc vintage i romàntic alhora..

L'afortunada va ser Chesca i va quedar encantada... espero que a vosaltres també us agradi!! aquí us deixo les fotos perquè jutgeu vosaltres mateixos... 
 



 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada