dilluns, 21 d’abril del 2014

Benvingut 2014

Arriba el 2014 i realitzo la agenda necessària per poder anotar tots els esdeveniments de tot l'any. Aquesta agenda la faig per a la meva germana.. realitzada amb tintes i decoupage... per dintre he fet una butxaqueta per poder emmagatzemar notes, targes... A ella li va encantar.. 



 
Us mostro també la agenda que li vaig realitzar a la meva amiga Pili. Ella volia que fos de temàtica fantàstica, elfos... i vaig trobar aquesta imatge que em va encantar!!! era d'una elfa que es reflecteix en un riu envoltada de naturalesa...
Vaig fer una transferència en "lienzo" d'aquesta imatge, amb un fons de tintes, plantilles i pasta de modelar... Aquí us mostro el resultat. A veure que us sembla, a ella li va encantar!!
 



 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada