dilluns, 7 d’octubre del 2013

Inicials "L" & "I"

Recentment sortides del forn!!

Són unes lletres molt especials per als meus dos tresors; Isaac "I" i Lucia "L". Realitzant-les amb molt afecte perquè harmonitzi amb la resta de l'habitació i siguin un element decoratiu en si mateixes.

Són lletres de cartró, els laterals els vaig pintar amb pintura acrílica de color blanc antic i per a la resta vaig buscar uns papers de scrap que fossin alegres i després vaig donar "rienda suelta a la imaginación" per l'Isaac vaig adornar-la amb banderoles retallant diferents tipus de papers i unint-los amb corda, i per la Lucia llaç...i per tots dos  uns ninots japonesos que fan que entre les dues lletres hi hagi un vincle de germans.
Aquí les teniu.. opineu vosaltres mateixos!!!
 
 






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada