dilluns, 8 de juliol del 2013

BODA "SI"- capseta i coixi-

Aquest és un encàrrec que em fa moltíssima il·lusió i un nou repte en el qual tinc oportunitat de participar !!! i estic una mica nerviosa i alhora molt contenta, ja que m'alegra que Arturo i Inés hagin confiat en la meva feina, per realitzar aquests encàrrecs per a aquest dia tan important per a ells "el dia de les seves noces".
Tot comença quan em van explicar que volien regalar als seus pares alguna cosa molt especial, volien escriure unes paraules, però que fos alguna cosa original i no el típic "papyrus"...
Llavors és quan comença la meva funció... començo a treballar les neurones per realitzar alguna cosa que realment quan ho vegis, no t'esperis el que realment és i que tingui aquest misteri, elegància i fragància que ha de contenir.
Els explico la meva idea, la qual consisteix en;
una caixa de fusta que es decaparà amb cera, que quan l'obrin trobaran una banda de paper amb les inicials de cadascun d'ells; A(Arturo)& I(Inés) i la data de l'enllaç(20/07/2013). En aixecar-la podrem observar que hi ha un cinta d'organza, que al tirar d'ella ens permetrà accedir a una targeta realitzada amb decoupage, amb un paper d'arròs que em recorda als jardins antics romàntics d'èpoques passades, a la qual li envolta una corda amb les inicials del nom de cada pare (MI (per a ella), AM (per a ell)) pintades de color bronze i en obrir-la podran llegir aquest escrit de puny i lletra realitzat per ells amb tot el seu afecte. També contindrà un "ramito" d'espígol, el qual transmet una fragància de serenitat i romanticisme i per acabar un àlbum que en obrir-ho té forma d'estel(es mostra aquest tipus d'àlbum en altres entrades) on a través de fotografies es van descrivint les seves vides, des del seu naixement fins al dia d'avui, sent ells, pares i família partícips d'aquest gran dia. Què us sembla?





Una altra coseta que m'encarreguen, és realitzar un coixí per posar els anells, el qual ho portaran dos petits "angelets".
Inés m'ensenya una idea que ha vist per internet i em pregunta si jo ho puc realitzar i la meva resposta va ser clara siiiiiiii, fins i tot realitzant alguns canvis!!!
El coixí és de tela de jute, en el qual es posaran dues roses preservades, les quals es conservaran intactes durant molt temps, sent una idea molt original i avantguardista deixant un segell distintiu. Els anells sortiran del bec d'un ocell, el qual ho realitzaré amb cartró pintant-ho en blanc envellit, entrellaçats amb llaç d'organza (el mateix llaç que s'ha utilitzat en la caixa de fusta que es lliura als pares).
 
 

La meva satisfacció i alegria va ser que el dia en què quedem per lliurar els encàrrecs, quan Inés el va veure es va quedar alucinada, ja que el record que tènia en la memòria d'aquell coixí que m'havia ensenyat, estava reflectit 100% en el qual jo havia realitzat. I amb la imatge del que reflecteix aquesta cara, és amb el que em quedo i estic satisfeta d'haver aconseguit superar aquest gran repte per mi.


Després d'aquest gran esdeveniment, Arturo em va comentar que va sortir genial, els regalets van ser un èxit, provocant espero unes llagrimetes d'emoció...

Des d'aquí un "hurra" pels nuvis i una vegada més gràcies per creure en el meu treball, ja que en aquest dia un petit trosset de mi allà estava amb vosaltres...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada