diumenge, 19 de març del 2023

Inici al nou món del scrap....

Tot va començar un dia de Novembre del 2012 passejant pel qual considero el meu poble... i quina va ser la sorpresa!!! vaig veure una tenda que em va captivar i immediatament vaig entrar Las casitas de papel. Per un moment estava envoltada de tot tipus de material relacionat amb el paper i amb el qual feien tallers i assessoraven... i com no!! no em vaig poder resistir... feia algun temps que em rodava pel cap i per fi em vaig decidir... i aquí comença la meva història en aquest món que és infinit i que t'enganxa...
Gràcies Cristina i Nurr i com no... a la Yolanda de Pessic de Sal, que els seus tallers no et deixen indiferent, per la seva originalitat i delicadesa.

1 comentari:

  1. Gràcies a tuuuuuu!!! per aquesta il.lusió contagiosa i aquesta curiositat i ganes d´aprendre....
    Petonassossssss!!! <3

    ResponElimina